Náplň práce:
- veškerá administrativa firmy (vedení dokumentace, obsluha kancelářských strojů)
- fakturace, zadávání a kontrola příchozích a odchozích plateb, kontrola cashflow, inventarizace majetku, vedení podnikové pokladny, tvorba objednávek, příprava smluv a jiných formálních dokumentů pro vedení společnosti
- příprava podkladů pro externí účetní firmu
- správa malých dotačních projektů
- komunikace s klienty, zaměstnanci a úřady
- pomoc při úpravě webových stránek
- objednávka materiálu
- správa rezervačního systému Reservio
Požadavky:
- SŠ (obor ekonomie, administrativa výhodou)
- VŠ v oboru výhodou
- dřívější praxe v administrativě velkou výhodou
- pečlivost, loajálnost, spolehlivost
Zkrácená pracovní doba: 4 dny v týdnu
Nástup možný od 1. 10. 2021.
Zam. výhody: Firemní notebook a mobil, proplacené odborné kurzy.
Kontakt je možný POUZE telefonicky nebo emailem.