Kontakt POUZE emailem.
Popis práce:
- Analýza trhu, uskutečňování marketingového průzkumu a identifikace tržních příležitostí.
- Řízení a následně samostatné vedení a administrování marketingových strategií, taktik a procesů, a dbaní na naplňování strategických cílů.
- Komunikace za organizaci, resp. za její produkty se zákazníky, veřejností a ostatními subjekty.
- Průběžné sledování trendů v marketingu a komunikaci, jejich vyhodnocování, informování o nich vedení organizace a navrhování jejich aplikace v organizaci.
- Vedení plánu pro obsah webu a sociálních sítí organizace.
- Vedení a administrování návrhů a výroby vybraných oficiálních materiálů organizace (zejména propagační a prezentační materiály atp.).
Od uchazečů požadujeme:
- VŠ vzdělání v oboru marketing (popř. mediální studia, sociologie apod.);
- znalost angličtiny minimálně na úrovni B1 dle Společného evropského referenčního rámce;
- znalost ČSN 01 6910 (2014) - Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory;
- znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows, pokročilá znalost kancelářského balíku MS Office - zejména Outlook, Word a Excel);
- orientaci v kulturní oblasti, zejména v hudbě, a znalosti v oblasti marketingu a PR v této oblasti;
- flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost.
Zam. výhody: služební notebook, služební mobilní tarif, 5 týdnů dovolené, stravenky, možnost home office.