První kontakt je možný POUZE emailem nebo telefonicky 7:30 hod do 15:30 hod..
Náplň práce:
kompletní vedení personální a mzdové agendy, zpracování mezd zaměstnanců, komunikace s úřady, zdravotními pojišťovnami, ČSSZ a zaměstnanci, příprava pracovních smluv, plánování školení, lékařských prohlídek, vydávání potvrzení zaměstnancům, práce na PC (tvorba objednávek, prac. smluv, úředních dopisů ...)
Požadavky:
zkušenosti z oblasti mzdového účetnictví (nutností) a personalistiky, znalost práce na PC ( Microsoft Word, Excel,...) řidičský průkaz B (nutností), znalost účetního programu POHODA-PAMICA (výhodou), aktivní znalost angličtiny nebo ruštiny (výhodou), spolehlivost, pečlivost, samostatnost, ale i týmová spolupráce, příjemné vystupování.
Zaměstnanecké výhody: prémie, stravenkový paušál, zvýhodněné mobilní služby
Nástup možný ihned. Pracovní doba od 7:30 hod do 16:00 hod.
Vaše životopisy zasílejte na ivalebankova@gmail.com nebo volejte na tel +420 733 714 069